.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پدافند غیرعامل بازدارنده است
استاندار مازندران با بیان اینکه پدافند غیرعامل فعالیت غیرنظامی است، گفت: پدافند غیرعامل بازدارنده است.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح جلودار صبح یکشنبه در مراسم زنگ پدافند غیرعامل دبیرستان دخترانه عالیه میر زمانی، شعار امسال پدافند غیرعامل بانام «پدافند غیرعامل، حصول اطمینان از مصونیت کشور"» را یک شعار جامع و مهم برشمرد و افزود: در رابطه با زیرساخت‌ها و نیازهای عمومی، اجتماعی و حتی فرهنگی جامعه باید آن‌چنان تلاش کنیم که بتوانیم در برابر هر اتفاق غیرمترقبه‌ای، مقاومت کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به نام‌گذاری دومین روز از هفته پدافند غیرعامل با عنوان« خودباوری، اقتدار علمی با حرکت انقلابی»، گفت: دانایی محصول تحصیل است و خودباوری بااقتدار علمی حاصل می شودو اگر خودباوری به‌عنوان یک فرهنگ در افراد یک جامعه به وجود آید، آن جامعه در تمامی زمینه‌ها غیرقابل نفوذ خواهد شد.

وی بابیان اینکه امروز کشوری پیشرفته و متمدن است که دارای اقتدار علمی و خودباوری باشد؛ از توجه خاص جمهوری اسلامی ایران به مسائل علمی ابراز خرسندی کرد و افزود: ما اکنون جزء کشورهای برتر در جهان هستیم.

فلاح جلودار با اشاره به فرمایشات رهبری که پدافند غیرعامل را یک اصل برشمرد، افزود: این بدان معناست که پدافند غیرعامل همواره باید در سطح کشور، جاری و ساری باشد و مربوط به مقطعی از زمان نیست.

وی بابیان اینکه پدافند غیرعامل فعالیت غیرنظامی است، ادامه داد: پدافند غیرعامل مجموعه‌ای از اقدامات است که جامعه بتواند در مقابل هر حرکتی قدرت بازدارندگی، پایداری داشته و غیرقابل نفوذ باشد.

وی جایگاه کشور را در بعد نظامی بسیار بالا دانست و با اشاره به خدمات سربازان دیپلماسی کشور در جریانات هسته‌ای، افزود: رئیس‌جمهور فعلی آمریکا براین است که به هر شیوه به برجام تاخت‌وتاز کند و موشک‌های بالستیک ما که برای دفاع و قدرت بازدارنده محسوب می‌شوند را محدود کنند اما این امر غیرقابل‌مذاکره است.

استاندار مازندران بابیان اینکه باید زیرساخت‌های کشور را اولویت‌بندی کنیم و برای هرکدام از آن‌ها برنامه داشته باشیم، افزود: زلزله ازجمله عوامل غیرقابل‌پیش‌بینی است اما زیرساخت‌ها ما باید به‌گونه‌ای باشد که کمترین آسیب را ببینیم.

وی گفت: آموزش‌وپرورش به‌عنوان نهادی که مسئولیت تعلیم و تربیت فرزندان ما را بر عهده دارد، مسئولیت بسیار سنگینی دارد.

فلاح بابیان اینکه در همه دستگاه‌های کشور، پدافند غیرعامل دفتر، تشکیلات و برنامه دارد، افزود: این امر همه دستگاه‌های اجرایی را هوشیار می‌کند.

وی هفته پدافند غیرعامل را فرصت مناسبی برشمرد که این تشکیلات می‌تواند مسائل اساسی و عملکرد خود را در این زمینه توضیح دهند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.